Onze
aanpak /

Eerst brengen we jouw vragen in kaart. Dat doen we tijdens een goed gesprek. En zo helpen we je stap voor stap uitgroeien tot een vaste waarde in jouw regio.

Persoonlijke aanpak maakt het verschil

Met Luxus Derma kies je voor een partner die met je meedenkt en begeleidt in jouw groeiproces. En dat nemen we heel letterlijk. Zo springt één van onze experten om de twee maanden even bij je binnen. Om jouw projecten te bekijken en te evalueren en eventuele promoties te bespreken. Heb je nood aan meer begeleiding? Dan starten we een persoonlijk coachingstraject op.

Wil je jouw bedrijf laten groeien? Dan is een goede marketingstrategie cruciaal. Gelukkig heeft Sam, zaakvoerder van Luxus Derma, een hart voor marketing. Hij denkt reclamecampagnes uit die jij mag gebruiken. Bovendien zorgt hij voor on- én offline ondersteuning zodat jouw bedrijf de aandacht krijgt die het verdient.

Twee keer per jaar organiseren we een evenement in ons hoofdkantoor in Antwerpen. Je maakt er kennis met jouw collega’s uit de beautysector in een gezellige setting. We stellen er ook onze nieuwe producten voor en brengen je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in onze sector.
Approach
offline marketing
Partners

Onze
missie /

Oplossings- en resultaatgericht

Langetermijnrelaties

Kwalitatieve ondersteuning

Luxus Derma streeft naar perfectie. Uit ervaring weten we dat een transparante en persoonlijke aanpak daarbij onmisbaar zijn. Dat doen we door iedere partner een traject op maat aan te bieden. Daarvoor zorgt ons team van in-house experten. Met een frisse blik gaan ze op zoek naar de groeimogelijkheden en resultaatgerichte oplossingen. Ons doel? Onze partners zien groeien, als instituut én als mens. Want dat is onze dagelijkse missie!

Bovendien heeft de groei van onze partners ook een positief effect op onze groei. Een echte win-winsituatie dus. Deze aanpak blijkt steeds opnieuw de garantie voor langtermijnrelaties met tevreden partners.

Onze
kernwaarden /

Transparante communicatie
Duidelijke communicatie is de sleutel tot een succesvolle samenwerking. Bereikbaar zijn voor onze partners en hen van kortbij opvolgen zijn hierbij cruciaal. Maar het blijft niet bij woorden alleen. Wij gaan voor actie.

Kwaliteit
Kwaliteit is de rode draad doorheen Luxus Derma. Van de beste producten tot opleidingen, ondersteuning en opvolging. Voor onze partners is alleen het beste goed genoeg.

Flexibiliteit
Innovatie en veranderende noden op de markt kenmerken de beautysector. Dankzij onze jarenlange ervaring spelen wij onmiddellijk in op elke verandering. Zo krijg jij altijd een pasklaar antwoord op jouw vragen en noden.

Teamwork makes
the dream work /

Sam Aga

Je herkent Sam meteen aan zijn enthousiasme en gedrevenheid. Zo bouwde hij Luxus Derma uit tot een volwaardige speler in de beautysector. Luxus Derma startte als verdeler van apparatuur aan schoonheidsinstituten. Daarin kwam verandering toen Sam in 2011 verdeler werd van Diego dalla Palma Professional. Sindsdien ligt de focus van Luxus Derma op de verkoop van kwaliteitsproducten.

Maar eigenlijk is Sam vooral een marketingman. En die passie en kennis wil hij delen. Zijn drijfveer is dan ook om alle klanten, schoonheidsspecialisten of huidtherapeuten te helpen om hun instituut uit te bouwen tot een gevestigde waarde. Daarbij komen zijn marketingstudies en ervaring goed van pas. Hij staat voor de klanten altijd klaar met advies over marketing, promoties en personal branding.

Naast marketing, wordt Sam ook blij van design, mooie dingen en reizen.

Sam is zaakvoerder en staat in voor de marketing en sales.

Sam

Toen Luxus Derma in 2011 verdeler werd van Diego dalla Palma professional, kwam Katrien aan boord als mastertrainer. Ze heeft dan ook haar eigen instituut in Wilrijk. En ze is docente in schoonheidszorgen.

De huid en haar onvolkomenheden, actieve ingrediënten, toepassingsmogelijkheden en de producten van Diego dalla Palma professional hebben geen geheimen voor haar. Bovendien heeft ze ook een passie voor innovatie en cosmetologie. Haar kennis en ervaring is dan ook van onschatbare waarde voor Luxus Derma.

Katrien is mastertrainer Luxus Derma en brandmanager van Diego dalla Palma professional

Katrien

Als enthousiaste West-Vlaamse zorgt Lisbeth voor leven in de brouwerij. Ze runt een schoonheidsinstituut in Moorsele en is brandmanager van RVB LAB the make up. Ze kent het merk door en door. Maar ook over Diego dalla Palma Professional kan ze een woordje meepraten. Ze is dan ook verantwoordelijk voor de verkoop van onze producten in West-Vlaanderen.

Lisbeth heeft een passie voor make-up en huidverzorging. Zij weet dus alles over de laatste trends. Daarnaast volgt ze opleidingen zodat ze haar kennis kan delen met de klanten. Zo helpt ze hen om hun doelen te realiseren met gericht advies.

Lisbeth is adviseur voor de beautyprofessional en brandmanager van RVB LAB the make up.

Lisbeth

Dé vrouw achter de schermen is Brigit. Bel je naar Luxus Derma? Dan krijg je haar warme en vriendelijke stem als eerste te horen. Want als salessupport helpt zij iedere klant zo goed en zo snel mogelijk.

Brigit zorgt ook voor een vlotte administratie. Van bestellingen tot facturen: zij zorgt dat de cijfers kloppen.

Haar passies? Cijfers natuurlijk. Maar ook voor mode en Italië loopt ze warm.

Brigit is salessupport en neemt alle administratie op zich.

Brigit

Ivo runt samen met zijn vrouw en dochter een instituut in Antwerpen. Zijn taak is productadvies op het gebied van huidverbetering d.m.v. huidanalyses. Met zijn achtergrond als chemicus en ervaring heeft hij een uitgebreide kennis over de huid en actieve ingrediënten.

Sinds 2022 is hij dan ook aangeduid als brand manager voor de Smart Mirror PRO. Hij doet hiervoor de opvolging, opleidingen en de dagelijkse ondersteuning naar de instituten.

Ivo zijn passies zijn muziek, technologieën en resultaat.

Ivo

Sam
Katrien
Lisbeth
Brigit
Ivo
Cookies

Cookies & cream

Deze website maakt gebruik van cookies.